Obrtnička komora Federacije Bosne i Hercegovine u suradnji s kantonalnim/županijskim obrtničkim komorama duži niz godina poduzima razne aktivnosti koje za cilj imaju jačanje  konkurentnosi obrtnika u poslovnom okruženju i uspostavljanje lakšeg i kvalitetnijeg kontakta i suradnje s kijentima.

Edukacija obrtnika i djelatnika obrtničkog sustava od ključnih je važnosti za uspjeh obrtništva u FBiH.

Obrtnička komora Federacije Bosne i Hercegovine će uz vođenje iskusnih experata provodi četiri modula edukacije i to:

 

  • DIGITALNI MARKETING, KREIRANJE SADRŽAJA;
  • PR KAMPANJE;
  • PRIPREMA PROJEKATA PO PROJECT CYCLE MANAGEMENT (PCM) METODOLOGIJI (Modul 3 i Modul 4). – PRIPREMA PRIJEDLOGA PROJEKTA ZA DOMAĆE I MEĐUNARODNE POZIVE

 

Treći i četvrti dio modula prestavljaju jednu povezanu cijelinu. Polaznike će biti upoznati s pozivima od strane domaćih i međunarodnih donatora i institucija na koje se mogu prijaviti. Polaznici će raditi samostalno ili u grupama na projektnoj dokumentaciji te uz stručno vođenje i usmjeravanje predavačice popuniti projektnu prijavu. Zajedno će se analizirati problem i ciljeve pojedinog projekta, odrediti rizike i detaljno proći kroz projektne aktivnosti i proračun. Cilj je pripremiti projektnu aplikaciju za određeni poziv, te aplicirati za sredstva nakon što  neki od donatora uputi poziv za projekte.

 Modul  3. PRIPREMA PRIJEDLOGA PROJEKTA ZA DOMAĆE I MEĐUNARODNE POZIVE održati će se u Kreševu 26.01.2023. (četvrtak) Hotel ADRIALE, Kraljice Katarine b.b. 71 260 Kreševo, s početkom u 10 sati. Modul 4. kao nastavak Modula 3. će se održati 6.2.2023.

Radionica za polaznike je BESPLATNA. Broj mjesta je ograničen.

Prijaviti se možete najkasnije do 24.1.2023. na mail adresu:

obrtnicka.komora.fbih@gmail.com

okomoraksbsbk@gmail.com

ili

broj mobitela: 063 809 849

                        063 363 425

 

 

Program će obuhvatiti:

  • Upoznavanje s pozivima za projekte i donatorskim organizacijama
  • Analiza problema, kreiranje ciljeva i određivanje rizika
  • Definiranje projektnih aktivnosti i proračuna
  • Finalizaciji projektnog prijedloga
  • Individualna podrška svakom sudioniku edukacije.

METODE RADA

Kratki uvod s PowerPoint prezentacijom nakon kojeg slijedi radionica s vježbama na konkretnim primjerima uz stalno aktivno učešće svakog polaznika. Razgovori i diskusije, grupne vježbe i konsultacije s primjerima iz prakse. Voditeljica u kratkim teoretskim blokovima tumači ključne koncepte, potom slijedi praktični rad.

Svaki polaznik po završetku radionice primit će certifikat.

 

VODITELJICA  DRUGE RADIONICE

JOSIPA TERZIĆ – REZIĆ vlasnica je APRIORI BH – Agencije za profesionalno usavršavanje, event management i komunikacije. Iskustvo u vođenju privatne firme izbrusilo je njezine vještine na tržištu u BiH i zemljama u regiji. Posljednjih 12 godina radi na razvoju, unapređenju i automatizaciji poslovanja za klijente. Radionice koje vodi temelji na prijenosu praktičnih znanja s kratkim prezentacijama teorije i mnoštvom primjera iz prakse, popunjavanja upitnika i razmjeni znanja i iskustva, koje učesnici mogu primijeniti odmah po povratku na radno mjesto. Do sada je vodila radionice za Američki kutak u Mostaru, Asocijaciju poduzetnika Hercegovine, Mozaik Sarajevo, Hilfswerk International Sarajevu, Projekt YourJob, Caritas Mostar i brojne druge privatne tvrtke. Posljednjih pet godina samoinicijativno je mentorirala i stručno usmjeravala +30 mladih osoba koje su bile na prekretnici u karijeri.

 

 

 

Leave a comment

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *