U prostorijama Obrtničke komore TK jučer je održana besplatna radionica za obrtnike a u okviru Programa utroška sredstava tekućih transfera neprofitnim organizacijama –„Poticaj komorama“ podržanog od strane Federalnog Ministarstva razvoja poduzetništva i obrta. Predavač radionice pod nazivom „Razvoj digitalnih kanala“ bio je Adi Đukić iza kojeg je 20 godina iskustva u sferi digitalnog marketinga.Učesnici radionice su imali priliku da se upoznaju sa značajem prisutnosti na internetu, naročito Google profilom,
Facebook Business manager, Instagramom, chat GPT, LinkedIn , te kako ih prilagoditi specifičnim potrebama obrtnika. Predstavljen im je način kreiranja sadržaja koji privlači pažnju, savjeti za fotografije, video sadržaj, pisane objave, oglase na Facebook ads manager, predstavljen je način lakšeg plasmana proizvoda na tržište te povećanje vidljivost njihovih obrta.
Praktični dio radionice odnosio se na vježbu kireiranja profila kupca, gdje su učesnici dobili povratne informacije za svoje ideje, pružene su im osnovne i temeljne informacije, te praktične vještine koje će moći primjenjivati u svakodnevnom poslovanju.
Obrtnici su izrazili zadovoljstvo organizovanom radionicom kao i detaljnim objašnjenjima o važnosti digitalnog marketinga u obrtničkom poslovanju.